Działalność zagraniczna

Dynamizacja promocji marek produktowych firmy ComforTeam poprzez ekspansję konkurencyjności na perspektywicznych rynkach zagranicznych.

Beneficjent

ComforTeam – Joanna Adamowicz

Wartość projektu

1 026 265,72 PLN

Wartość dofinansowania

836 158,36 PLN

Programu operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

Realizowany projekt obejmował działania, które miały na celu promowanie własnej marki produktowej, jaką są usługi projektowe skierowane do firm produkcyjnych i handlowych, chcących wprowadzić własny produkt na rynek. ComforTeam to firma oparta na wieloletnim doświadczeniu w projektowaniu i sprzedaży polskich mebli, działająca na rynku B2B. Zróżnicowana oferta produktowa, wyjątkowe projekty oraz konkurencyjne ceny w połączeniu z profesjonalnym serwisem są wyznacznikiem satysfakcjonującej współpracy z międzynarodowymi odbiorcami.

Firma prowadziła działania z branżowego programu promocji na perspektywicznym rynku USA i ZEA, realizując udział m.in. w wydarzeniach takich jak:

1. Targi International Contemporary Furniture Fair (Nowy Jork, USA maj 2018);
2. Targi Index (Dubaj, ZEA maj 2019);
3. Targi January Furniture Show (Birmingham, Wielka Brytania styczeń 2019);
4. Targi Stockholm Furniture and Light Fair (Sztokholm, Szwecja luty 2018).

Udział w projekcie przyczynił się do zwiększenia rozpoznawalności marki ComforTeam na rynkach zagranicznych. Imprezy targowo-wystawiennicze oraz misje wyjazdowe były dobrą okazją do obserwacji danego rynku zagranicznego i obecnych na nim trendów oraz nawiązania relacji biznesowych.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand
  • Nazwa projektu: Dynamizacja promocji marek produktowych firmy ComforTeam poprzez ekspansję konkurencyjności na perspektywicznych rynkach zagranicznych.
  • Nazwa beneficjenta: ComforTeam – Joanna Adamowicz
  • Wartość projektu: 1 026 265,72 zł
  • Wartość dofinansowania: 836 158,36 zł