Działalność zagraniczna

Rozwój eksportu Przedsiębiorstwa STARA MYDLARNIA - wypromowanie produktów branży kosmetycznej za granicą

Beneficjent

STARA MYDLARNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Wartość projektu

519 000,00 PLN

Wartość dofinansowania

389 250,00 PLN

Programu operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

Stara Mydlarnia to producent kosmetyków naturalnych. Od ponad 20 lat produkuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, a także ręcznie wytwarzane kule i muffiny do kąpieli oraz mydła naturalne. Jako jeden z nielicznych producentów w Polsce posiada sieć sklepów oferujących kosmetyki własnej produkcji.

Przez pierwsze lata działalności produkty Starej Mydlarni zdobyły uznanie klientów krajowych ceniących sobie wysoką jakość, naturalność, skuteczność działania oraz innowacyjność powiązaną z tradycją. Teraz firma działa nie tylko na rynku krajowym, ale również aktywnie rozwija swoją działalność za granicą. Niniejszy projekt niewątpliwie pomógł wzmocnić pozycję Starej Mydlarni na rynkach zagranicznych. Dzięki środkom unijnym firma mogła kontynuować działania promocyjne przewidziane w branżowym programie promocji branży kosmetycznej.

W pierwszej kolejności skorzystano m.in. z usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia marki na ówczesny rynek perspektywiczny Zjednoczonych Emiratów Arabskich.Następnie zrealizowano szereg działań informacyjno-promocyjnych. Firma w 2019 roku wzięła udział w kilku ważnych imprezach targowo-wystawienniczych – m.in. we Włoszech, ww. ZEA oraz w Hongkongu – były to marcowe targi Cosmoprof w Bolonii, kwietniowe targi Beautyworld Middle East Dubai oraz listopadowa prezentacja marki kosmetycznej podczas targów Cosmoprof Asia.

Realizacja projektu niewątpliwie przyczyniła się do zwiększenia rozpoznawalności produktów marki Stara Mydlarnia oraz Marki Polskiej Gospodarki na rynkach zagranicznych. Beneficjent dofinansowania z powodzeniem kontynuuje rozwój swojej marki na wybranych rynkach – obecna oferta wciąż jest rozszerzana o nowe produkty i serie. Kosmetyki eksportowane są aktualnie do kilkunastu krajów na terenie Europy i świata.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
  • Nazwa projektu: Rozwój eksportu Przedsiębiorstwa STARA MYDLARNIA - wypromowanie produktów branży kosmetycznej za granicą
  • Nazwa beneficjenta: STARA MYDLARNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
  • Wartość projektu: 519 000,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 389 250,00 zł