Działalność zagraniczna

Umiędzynarodowienie marki FRISTOM poprzez promocję produktów oświetlenia i wiązek elektrycznych w branży Automotive

Beneficjent

FRISTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Wartość projektu

563 500,00 PLN

Wartość dofinansowania

338 100,00 PLN

Programu operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

FRISTOM Sp. z o.o. Sp. k. specjalizuje się m.in. w produkcji oświetlenia motoryzacyjnego, wiązek elektrycznych oraz akcesoriów dla branży automotive.  Świadczy również usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów (np. usługi metalizowania, projektowania form wtryskowych, badania laboratoryjne). Odbiorcami produktów i usług firmy są podmioty działające w branży motoryzacyjnej, rolniczej oraz transportowej.

Celem niniejszego projektu było zwiększenie rozpoznawalności marki FRISTOM na arenie międzynarodowej poprzez udział firmy w zagranicznych misjach i imprezach wystawienniczych.

Dotacja unijna pozwoliła Beneficjentowi skorzystać m.in. ze szkoleń przygotowujących go do wejścia na rynki perspektywiczne (Rosja, ZEA i RPA). W ramach zakupionych usług doradczych opracowano wykaz działań promujących markę FRISTOM za granicą. Wykaz ten uzupełniono o wytyczne związane z ogólną promocją polskiej gospodarki (Marka Polskiej Gospodarki).

W latach 2018-2019 marka FRISTOM zaprezentowała się potencjalnym klientom w ramach stoiska narodowego oraz jako wystawca indywidualny na targach i w trakcie misji gospodarczych – produkty oświetlenia samochodowego i wiązek elektrycznych FRISTOM pokazano m.in. w Rosji (MIMS Automechanika Moscow 2019), RPA (Automechanika South Africa Johannesburg 2019), ZEA (Automechanika Dubaj 2018 i 2019), na Ukrainie (SIA Autotech Service Kiev 2019), w Niemczech (Automechanika Frankfurt 2018) oraz w Algierii i Francji (Equip Auto 2019).

Realizacja projektu pozwoliła Beneficjentowi wypromować swoje produkty na rynkach perspektywicznych oraz przyciągnąć nowych kontrahentów, tym samym poszerzając eksport o nowe rynki zbytu. Produkty marki FRISTOM są aktualnie dystrybuowane do kilkudziesięciu krajów na całym świecie.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
  • Nazwa projektu: Umiędzynarodowienie marki FRISTOM poprzez promocję produktów oświetlenia i wiązek elektrycznych w branży Automotive
  • Nazwa beneficjenta: FRISTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
  • Wartość projektu: 563 500,00 złł
  • Wartość dofinansowania: 338 100,00 zł