Działalność zagraniczna

Wzrost konkurencyjności La Perla Sp. z o.o. poprzez rozwój eksportu własnej linii kosmeceutyków Beauty Box by La Perla

Beneficjent

LA PERLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wartość projektu

331 200,00 PLN

Wartość dofinansowania

248 400,00 PLN

Programu operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

La Perla oferuje usługi z zakresu medycyny estetycznej, nowoczesnej kosmetologii hi-ech, chirurgii plastycznej oraz spa. Jako sieć obecnie 10 klinik posiada najszerszą i najbardziej kompleksową ofertę na rynku. Ponadto firmę wyróżnia bogate menu zabiegowe, w tym kilkanaście autorskich procedur zabiegowych (rytuały spa) opartych na produkowanych na wyłączność kosmetykach Beauty Box by Klinika la Perla.

Celem projektu było rozpoczęcie sprzedaży kosmeceutyków Beauty Box by La Perla na rynkach we Włoszech, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Rosji i Chinach, które zostały określone jako perspektywiczne w programie promocji branży kosmetycznej. W ramach jego realizacji zakupiono usługi doradcze oraz przeprowadzono działania promocyjne podczas 4 branżowych imprez targowych:

  • Cosmoprof Worldwide Bologna (Bolonia, Włochy, marzec 2019)
  • Beautyworld Middle East (Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, kwiecień 2019)
  • InterCharm (Moskwa, Rosja, październik 2019)
  • Cosmoprof Asia (Honkong, Chiny, listopad 2019)

Przeprowadzone działania pomogły wypromować spółkę na perspektywicznych rynkach, umożliwiając nawiązanie nowych kontaktów biznesowych oraz zaowocowały podpisaniem umów dystrybucyjnych.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
  • Nazwa projektu: Wzrost konkurencyjności La Perla Sp. z o.o. poprzez rozwój eksportu własnej linii kosmeceutyków Beauty Box by La Perla
  • Nazwa beneficjenta: LA PERLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Wartość projektu: 331 200,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 248 400,00 zł